club de muntanya navalon
jueves, 28 de junio de 2007
CONFIRMACIÓ EIXIDA DISSABTE
Confirmem l'eixida del proper dissabte 30 de juny:
Hora d'eixida: 7:00
LLoc d'eixida: Plaça Cronista Chabret a l'UGT
Hi ha que dur esmorzar i dinar ,dinarem a la muntanya al Santuari de San Joan de Penyagolosa
No hay comentarios.:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Página Principal
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario