martes, 9 de diciembre de 2008

MOLA DE SEGART 7/12/08

Esta és l'última caminada a la Calderona d'aquest any.Hem fet una de les marxes clàssiques de esta comarca :Sant Espirit-pic de l'Aguila-la Mola de Segart-Sant Espirit.
Sortim del convent de S. Espirit a buscar el Gr 1o que abandonem a prop del pic de l'aguila per pujar al seu cim(440 m).
Reprenem el Gr i ens adrecem cap a la Mola, abans d'arribar al desviament de la font del Campaner agafem un senderol a l'esquerra del camí que ens abocara al camí que rodeja la Mola.
Deixem el camí i s'enfilem cap al penyasegat de la Mola per a pujar per la canal central fins al cim(566 m).
Baixem per la vessant nord i tornem a rodejar-la per l'est i tornem al camí que havíem deixat.
Anem cap al Xocainet i a uns 200m del creuament del Gr agafem un camí a la dreta que ens du de nou a Sant Espirit.

FITXA TÈCNICA:
Alçària d'eixida: 190 m
Alçària máxima: la Mola 566 m
Desnivell acumulat:534 m
Llargària del recorregut: 8100 m
Temps emprat: 2 h 35 min.