club de muntanya navalon
domingo, 5 de diciembre de 2010
LLICENCIA FEDERATIVA 2011
A PARTIR DEL 13 DE DESEMBRE JA ES POT DEMANAR LA TARJETA FEDERATIVA DEL 2011
EL PREU DE LA NACIONAL BASICA: 55,40€
TOTHOM ESTIGA INTERESSAT ES POSE EN CONTACTE AMB JOSE Y SANTIAGO
No hay comentarios.:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Página Principal
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario